duminică, 10 iunie 2012

Inscriere gratuita Lady's


Descopera produse spectaculoase in noul catalog Lady's

NOUL CATALOG LADY’S

Comanda catalogul tiparit si il vei primi gratuit acasa in cutia postala!


Foloseste linkul de mai jos pentru a-ti face cont!

click aici pentru inscriere


Imi poti scrie la adresa de e-mail  ladys_reprezentant_lr@yahoo.com

Descopera noul catalog LADY's 







Mi-am facut cont la acest magazin de cosmetice, accesorii si parfumuri si cumpar tot ce-mi trebuie cu discount de pana la 42%. 

42% discount maxim la produsele comandate!

Livrare gratuita prin curier in 2170 de localitati!

5% discount pentru comenzi peste 65 de lei
10% discount pentru comenzi peste 100 de lei
25% discount pentru comenzi peste 133 de lei
30% discount pentru comenzi peste 250 de lei
35% discount pentru comenzi peste 400 de lei

Atentie! Este vorba de valoarea comenzii fara discount, deci in realitate daca comanda la pret fara discount este de 133 de lei veti plati doar 100 de lei (discount 25%)



In plus mi-au facut magazinul meu personal si primesc 10% de la toate produsele cumparate prin pagina mea; pot dubla aceasta suma cu bonusul de la nivelele urmatoare.

Exista 5 nivele de recompensare pentru activitatea afiliatului:
Nivel 1- 10%
Nivel 2- 5%
Nivel 3- 2.5%
Nivel 4- 1.25%
Nivel 5- 0.63%
Daca afiliatul aduce un client nou, el va acumula puncte de loialitate care echivaleaza cu 10% din cumparaturile noului client (nivel 1). Daca acest client de la nivel 1 aduce la rândul sau un client nou, afiliatul va primi 5% din cumparaturile facute de acest client nou (nivel 2). Acelasi principiu se aplica pana la nivelul 5.




De fapt am magazinul meu de cosmetice si accesorii, ei livreaza comenzile de produse si eu primesc garantat 10% din toate cumparaturile.


Sunt 5 motive pentru care castigi din colaborarea cu Lady’s: 

  •  42% discount fata de preturile de catalog
  •  20% comision pentru recomandări
  •  livrare gratuita prin curier rapid in peste 2100 de localitati
  •  peste 800 de produse la preturi accesibile 
  •  catalog nou la fiecare 45 de zile, cu multe noutati

Castigi un venit suplimentar foarte bun si ai program flexibil. Lucrezi cat vrei si cand vrei tu, fara nici o conditie.
Incearca! Nu te costa nimic si ai doar de castigat!

Pentru mai multe detalii intra pe creeaza cont lady's
Acesta este magazinul meu personal la Ladys, asa cum vei avea si tu imediat ce te inscrii.

Pentru  inceput comanda 1 catalog si il vei primi gratuit acasa in cutia postala in maxim 10 zile. 

Scrie-mi daca ai intrebari sau te pot ajuta in vreun fel.


Cod de inscriere: VEDwsuIA (dupa ce te inscrii vei primi si tu un cod pentru a invita si alti prieteni sa se inscrie)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu