luni, 19 ianuarie 2015

Femeile iubesc produsele cosmetice

      Femeilor le plac fardurile,rujurile,gentile,pantofii si multe alte lucruri feminine.Niciodata o femeie nu va spune : "Am prea multe farduri" sau "Am prea multi pantofi".Tot se va gasi un model care sa ii lipseasca.


      Niciodata nu ii vor ajunge produsele cosmetice care au invadat oglinda de la baie si pe care ea le foloseste in fiecare seara,intr-o ordine numai de ea cunoscuta,iar cand se pune langa tine in pat,tu doar ii mangai fata si constati ca este fina ca de bebelus.

     Va place ca atunci cand mergeti undeva la o seara organizata sa aveti langa voi o femeie frumoasa,aranjata si eleganta,dar nu aveti rabdare 2 ore cand se aranjeaza.

      Femeile iubesc produsele cosmetice,sunt o parte din viata lor fara de care nu ar putea trai.Cat de multe produse cosmetice are o femeie acasa,nimeni nu poate sti,cert este ca isi cumpara tot timpul.


    Tu ai incercat produsele cosmetice de la Lady's?



        Click aici pentru inscriere gratuita



     Eu da,si pot spune ca nu as putea trai fara ele.Preferatele mele sunt:


   Trusa de farduri cu 21 de culori de la Catherine Arley



Am posibilitatea de a combina culorile pe pleoape in functie de starea de spirit,de vremea de afara,in functie de rochia pe care o port,sau in functie de felul cum sunt imbracata.










Mascara gene bine definite






Genele mele trebuie sa fie lungi,iar privirea mea trebuie sa fie una care iti va ramane intiparita in minte pentru mult timp.









Oglinda dubla pentru poseta





Nu imi lipseste din geanta aceasta oglinda pe care o port intotdeauna cu mine.De fiecare data cand vreau sa privesc in oglinda,sau sa ma dau cu ruj pe buze,pur si simplu scot oglinda din geanta,oriunde si oricand,este foarte practica.










Ruj de buze hidratant Catherine Arley






Un ruj care rezista pe buze pana la 8 ore si care iti protejeaza si hidrateaza buzele.











Fond de ten Perfect Liquid






Trebuie sa am grija ca tenul meu sa fie perfect.











Gel anti-bacterian





Stiu ca odata aplicat pe mainile mele va distruge imediat,fara apa,99,9% dintre bacterii,iar eu nu voi mai risca sa ma imbolnavesc la cea mai mica atingere a lucrurilor comune,mai ales cand ies la un suc cu prietenele si pun mainile pe scaun,pe masa etc.







Plus multe alte produse pe care te las sa le descoperi singura.






Inscrie-te si tu aici si incearca produsele Lady's.Comanda GRATUIT Catalogul care va veni acasa la tine in doar 2 zile lucratoare.
Te asigur ca si tu te vei indragosti de produsele Lady's si nu vei mai putea sta fara ele.

Click aici pentru inscriere gratuita


Imi poti scrie la adresa de e-mail  ladys_reprezentant_lr@yahoo.com .





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu